sorry...

HEJ!
Gud.. verkligen förlåt för så himla dåligt uppdatering.

Men i måndags var jag ju först i skolan och sen åkte jag och bella direkt till träningen och sen efter träningen så kom bellas föräldrar och hämtade henne och pappa kom och hämtade mig och så åkte vi direkt till min kusin i Krusboda och var där... Och gud, min kusins barn är så himla söt! :) Typ 1½ år! :D
Vi fikade lite där och så och sen åkte vi hem vid halv 9 och då duschade jag och sen gick jag och la mig.
I tisdags kommer jag inte riktigt ihåg va som hände men i onsdags (igår) var det i alla träning och det gick väl ganska bra :) Olivia va där också :)
Idag är det träning igen, så ska byta om snart och sen ska jag gå till bussen :)
Träningen slutar 8 idag så jag tror inte att det blir nåt inlägg efter det...
Juste, vi hade so-prov idag i skolan, och jag tror att det gick ganska bra :) Svarade typ på alla frågor utom två.

Nu sitter jag här och lyssnar på Michaels nya som ska va med i hans film: This Is It, heter både filmen och låten ;) Lägger upp låten snart :)<3

På lördag ska madde (<33 xD) och hennes föräldrar komma hit och äta middag här :D Det ska bli jätteroligt, då ska jag och Madde passa på att boka biljetter till Michael Jacksons film som släpps på bio den 28 oktober och den visas bara i två veckor så om du gillar Michael så tycker jag att du ska boka biljetter snarast! xD

Nu ska jag lägga upp låten och sen byta om ;)
Ha det gött <3
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0