Slaggning på g ;P

Hejhej! :)
Skolan idag, ingenting hände typ.. VI hade matte, svenska sen en timmes rast och då drog jag och madde hem till mig och åt och sen kom bella också, sen vid kvart över så åkte vi till parken och mötte elin där så cyklade vi tillbaka till skolan tillsammans ;) Då hade vi NO och sen hade vi en timmes rast till och då gick jag och madde först till Ica i centrum för att se om det fanns nån Corny där xD men det fanns det inte så madde skjutsade mig till Konsum och där fanns det så vi "hängde" där en liten stund och sen drig vi tillbaka till skolan och då hade vi idrott... Haha vi hade innebandy och det gick väl sådär :P
Aja, efter det, vid halv tre, så slutade vi så då drog jag hem och tänkte packa och så men det har inte blivit av än :P Ska nog göra det snart. :)
Jag ska packa för jag ska till olivias mamma som bor i skuru och så ska jag sova där :D Det ska bli jättemysigt, vi ska typ äta godis, chips, läsk och sen ska vi hyra en film också xD LOVE IT! :P<33

Snart kommer pappa hem och då ska vi åka till Sickla lite snabbt för jag måste handla present till min kompis Nelina som ska ha "fest" imorn, haha vi ska rida xD hahaha vi får se hur det går :P Ska försöka ta lite bilder då så ni får se ;)
och då när vi ändå är i sickla så tänkte jag handla lite godis som jag fått i uppgift att göra av olivia :P
haha,

men jag ska typ packa nu :)<3
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0