sjuk :(

Hej igen! ;)
Förlåt för att jag inte har skrivit så mycket men jag har inte orkat...
Jag kommer inte riktigt ihåg va jag gjorde i måndags, och igår :P men idag så har jag ialla fall varit i skolan, vi hade NO, SO, spanska, svenska och mentorstid som sista lektion.
På spanskan så hade vi prov! :O Fast det visste jag för länge sen men jaja... :P Men jag tror att det gick ganska bra för jag svarade på alla frågor utom 5 ;) och det va typ ett häfte med 2 papper, alltså 4 sidor.
Efter skolan så va jag först med elin och bella men sen va bella tvungen att gå för hon ska åka till Afrika idag, eller hon sitter typ på planet nu ;O fett coolt ju :P
Men när bella hade gått så va jag med elin en stund och sen kom johanna och så va alla vi med varann xD och vi gick till konsum och dom som jobbar där stirrade verkligen på oss för dom trodde att vi skulle ta nånting, dom följde seriöst efter oss! :O
Men sen va vi utanför konsum en stund och sen börja jag frysa så jag drog hem, men när jag va vid IP ungefär så ringde olivia och frågade om jag kunde komma till konsum för hon va där, så jag vände och åkte tillbaka, och sen snackade jag lite med elin, johanna, david och andreas medans olivia gick i förväg.. och sen drog jag hem och olivia tog en annan väg så jag träffade inte henne nåt mer..
Jag skulle egentligen träna idag men jag har blivit jätteförkyld så det blev inget, jag tror inte att jag ska träna imorn heller...

Men nu ska jag typ kolla på teve eller nåt, hörs nog imorn :)<3
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0