Ida idag ;)<33

Hej, nu tänkte jag ta igen all dålig bloggning....

Lördag: Sov ju över hos saayeh från fredag till lördag och vi hade jättemysigt :) Vi kollade ju på en Idol-dvd och på den va det typ några uttagningar och sen finalerna från 2004 till 2008 :)
Den "filmen" var ganska lång, saayeh kollade inte på hela utan hon somnade typ vid 12 tror jag, men jag fortsatte kolla på filmen tills typ klockan 1 då den var slut, då väckte jag saayeh och hon stängde av den, sen gick vi och borstade tänderna och gick och la oss.. saayeh somnade direkt men jag kunde inte somna för jag va typ rädd xD så jag smsade lite med nåra men somnade typ alla så jag försökte också sova och det funkade ;D klockan var typ 2 när jag somnade.
Sen vaknade jag av saayeh mobil som hon hade satt alarm på typ halv 9 eftersom hon skulle träna nåra småttingar... så vi åt och fixade oss och sen åkte vi och saayeh tränade dom och jag kollade på lite och sen efter typ en halvtimme så kom mamma och hämtade mig och då åkte jag till Nyckelviken med henne och Linus och kollade på alla djuren xD
sen åkte jag hem och saayeh, fanny och linn sov över men jag orkade inte va med eftersom jag bara hade sovit typ 7 timmar, så jag sov hemma.
söndag: var bara hemma och tog det lugnt tror jag, kommer inte riktigt ihåg :P
Måndag: Jag var med Erika hela dan, vi hade va ute och hade det kul... vi "busade" lite xD blev barn igen :P
Tisdag: idag va jag med ida :) vi hade jättekul, vi gjorde bilder på oss till Halloween som jag ska lägga upp snart :) Vi hade verkligen jättekul, jag orkar inte berätta allt men kolla idas blogg för hon kanske skriver mer om dagen ;)<3

Nu sitter jag och lyssnar på Sofijah-låtar som elin skickar till mig xD
Ojoj, nu är klockan mycket, måste dra och kolla på Ugly Betty nu :)

Juste, åker till maddes land imorn men vi åker inte förens på kvällen så jag skriver nåt innan vi åker :)
hejdå ;)<3
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0