Höstlov! :D

HEJ! Gud va skönt, nu är det äntligen höstlov! :D
Va i skolan igår, vi hade matte och idrott och lite andra lektioner och DjungelGeorg är tillbaka :(
Jag kunde inte va med på idrotten för jag är ju förkyld, så jag linnea och per hjälpte till lite med lianerna xD
efter idrotten slutade vi och fick höstlov! :D "firade" inte speciellt mycket utan jag åkte direkt hem xD och bara tog det lugnt ;)
Sen på kvällen åt jag middag med familjen och sen kollade jag på idol och samantha :) och sen efter det så gick jag och la mig och i morse så vaknade jag klockan 10 ungefär och då gick jag ner och åt frukost och så och sen har jag bara tagit det lugnt framför datan :)

Nu måste jag gå för jag ska packa och klä på mig och sen ska mamma skjutsa mig till TC där jag ska träffa saayeh :) vi ska kolla på nån tävling som är i Bollmorahallen :)
sen ska jag sova hos saayeh, och det kanske kommer ett inlägg när jag är där :)

men nu måste jag dra, hejdå :)<3
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0