HEJA BAJEN!

Hej! :)
Jag var ju som sagt på match idag, och det var Hammarby som spelade mot Brommapojkarna på Söderstadion :)
Bajen har typ förlorat jättemånga matcher men den här matchen vann dom för en gångs skull! :D
1-0 blev slutresultatet ;D
Kom hem vid halv 6 ungefär och det första jag gjorde då var att ta en lång, varm dusch :D Det var så himla kallt på matchen även fast jag hade min vinterjacka, halsduk och vantar xD
När jag hade duschat så gick jag in lite på datan och sen åt jag pizza som pappa hade varit och köpt (a)
Nu har jag precis ätit och ska typ bara chilla nu, klockan åtta ska jag typ kolla lite på Playa De Sol på ettan och lite på Hål i väggen på sexan :) På "Hål i väggen" så ska min klasskompis kusin va med och jag vill se hur hon ser ut, det är därför jag tänkte kolla + att det är ett lite skojjsigt program ;)

ska dra nu, <3
puss

Kommentarer
Postat av: Mickis <33

Hammarby är det bästa laget :D haha, har du inte ätit några kanelbullar? katastrof isådanafall :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0