hahaha madde ;)<33

Hejhej!
Gud va skönt, idag sov jag verkligen ut. Jag somnade iofs vid 2 inatt men ändå ;) jag vaknade vid 11 och då låg jag bara och myste i sängen en stund :) sen gick jag ner och kollade ut lite och där va pappa och nåra andra från området och höll på att fixa med gräsmattan utanför oss eftersom vi hade städdag idag... sen åt jag frukost och fixade makaroner till linus och våran granne.. sen passade jag typ dom lite och sen gick vi ut och åt lite korv som grillades och sen frågade jag om erika kunde komma ut för jag hade lite tråkigt ;) så det gjorde hon och då va vi med linus och isabelle (våran granne) och lekte lite med dom och sen vid 4-5 så gick jag och erika in och åt lite och sen kollade vi på teve och sen gick vi ut, till konsum ;) sen gick vi till parken och satt där och åt lite godis (a) och sen följde vi efter nåra killar som sålde kokosbollar xD och sen gick erika hem för hon skulle äta och jag gick också hem till mig då...
Nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hem med våran mat ;) sallad :P
Jag ska kanske dra till erika igen efter maten men vi får se om jag får...

och juste, madde och dom va ju här igår och dom gick somsagt vid 1 ungefär, men först när dom kom hit så lekte jag och madde lite med linus och sen skulle vi äta och när vi hade ätit så gick jag och madde upp och satte oss vid datan och sen började allt det roliga :P vi kollade på massa klipp på youtube, t.ex. klipp med anders bagge (xD), sunes jul, hey baberiba, fredag hela veckan, och lite till :) Och jag tror seriöst att jag ALDRIG har skrattat så mycket på en och samma dag i hela mitt liv! ;D
Vi låg "bokstavligen" på golvet och garvade, och madde bad mig sluta söka på massa roliga saker för hon skulle vila sin mage och mun xD hahahhahaha, säger ju det, vi har alltid så himla kul när vi är tillsammans, alltid minst 1 skrattanfall ;P haha <3

men nu ska jag typ äta, :) det blir nog inget inlägg imorn för jag åker direkt till träningen efter skolan.. men vi hörs på tisdag :)<3
puss


coolt, viisst? ;)

hahaha, madde is the god (=gud) xD

jag älskar hösten :) mysig fast kall ;/

Kommentarer
Postat av: Fanni<33

Heej heej fin header<33



Pözz

2009-10-21 @ 17:43:09
URL: http://minasmafjortisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0