Glad Halloween!

Hej allihopa! Nu är jag hemma igen.
Jag har haft jättekul på Maddes land men jag orkar inte berätta allt vi har gjort, men jag kan berätta om när vi va på bio i torsdags.. :) Vi åkte ju dit på onsdagen, jag, madde, hennes pappa och hund, då åkte vi förbi biosalongen och bokade biobiljetter till "Michael Jackson - This Is It" på torsdagen vid halv 7. Sen åkte vi hem och åt och slappade och sen gick vi och la oss, sen på torsdagen så duschade vi och planerade inför bion xD sen vid halv 7 åkte vi in till bion och kollade på den tills klockan var ungefär emellan 8 och halv 9 och då slutade den..
Sen åkte vi hem och åt och gick och la oss och sen på fredagen så kom maddes mamma och brorsa och vi gjorde lite saker och sen på kvällen kollade vi på Idol, och Erika åkte ut! :(
Och idag då så vaknade vi vid 10 och låg och snackade lite sen gick vi upp och åt och sen gick vi in på rummet igen och spelade lite kort och hade skojj :P sen vid 1-2 så började vi packa och åka hemåt.
Det tog ungefär 1 timme att åka hem och jag var jättehungrig så jag mådde typ illa, och när jag kom hem vid 3 så darrade jag typ :S men nu mår jag bra ;) Jag hade ialla fall jättekul på maddes land! Tack för att jag fick följa med Madde! ;)<33
Nu sitter jag här och det har kommit nåra ungar hit och fått lite godis efter som det är halloween idag, så Glad Halloween! ;)
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska kanske redigera några bilder och så :P
imorn så spelar Bajen sin sista match i allsvenskan typ så då kommer pappas kompisar hit och grillar korv och sen åker vi och kollar på matchen tillsammans, imorn kommer också madde och hennes pappa med :) det ska bli kul :D

Ska hitta på nåt skojj nu :)
hade gött ;)
puss.


Buuu! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0