elin ;)<3

Hej, idag har jag varit med elin.
Vi träffades i parken kvart över fyra och först skulle vi gå till gården där vi skulle träffa jenny och sophia, känner inte dom men elin gör xD och dom hade typ frågat elin om jag va snäll, haha ;)
men vi ialla fall till konsum och typ satt i regnskyddet på älta skola, och sen bussluffade vi xD och sen åkte vi typ hem till mig och drack varm oboy' och så...
Sen vid 8 så gick elin hem och jag kollade på Playa Del Sol fast det va inte så kul det här avsnittet :/

Imorn är det träning direkt efter skolan och den håller på till halv 7 och då ska jag typ hem och duscha och sen tror jag att vi ska iväg till min kusin som fyller år, vi får se om jag hinner blogga nånting emellan allt det ;)

kanske ska ta en dusch nu eller så gör jag det imorn bitti (a)<3
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0