Egen pizza (a)

Hejsan!
Var i skolan idag som vanligt och ingenting speciellt hände typ..
Fast det va kul på matte för då fick DjungelGeorg damp på oss för att vi inte koncentrerade oss så han skrek typ skithögt i klassrummet, först så blev alla typ helt tysta och sen börja nåra fnissa medans nåra typ va rädda xD hahahaha det va kul ;D
På profilen idag så gjorde vi egen pizza :) Vi gjorde egen deg och allting och fick välja vad vi ville ha på själva också :) Jag jobbade med Linnea.A och Madde :) Vi gjorde en stor pizza som vi sedan delade på medans alla andra typ gjorde en liten var (a) och juste, förra tisdagen när vi hade profil så hade vi typ en tävling om vem som kunde städa finast typ, och vinnarna skulle få en glass var. ;) och gissa vilka som vann? (a) Min grupp såklart ;D
så vi satt där och åt glass när våran lärare förklarade hur man skulle göra, haha kände mig lite glupsk xD
Aja, pizzan och glassen var ialla fall goda ;)
Efter profilen (som var sista lektionen) så åkte jag hem för jag skulle typ passa linus för pappa skulle till tandläkaren och mamma jobbade, fast nu har mamma kommit hem och pappa är fortfarande hos tandläkaren ;) Var typ hemma med linus i 20 minuter/halvtimme :P

Aja nu ska jag kolla på teve :)<3
puss

Ps. Glöm inte att kolla på femman ikväll ;) Ds.


Kommentarer
Postat av: Mickis <33

Juste ellie jag får ju appsolut inte glömma ugly betty :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0