Usch!

Fan, jag hade skrivit ett inlägg och trodde att jag hade publicerat det men tydligen inte -.-
Aja, hej ialla fall. Idag var jag i skolan och på sista lektionen som var idrott så kan ni ju bara gissa vad som hände?! Självklart var det lilla klumpiga jag som trampade i hundbajs..!
Det kanske låter väldigt kul och jag tyckte att det var lite småskoj xD men det värsta var stanken..!
Haha vid cyklarna så kom en tjej på skolan och ba: fy va det stinker, och hennes kompisar ba: är du säker på att du inte har trampat i hundbajs eller nåt då? Jag ba: Hehe :$, haha xD
När jag kom hem så tog jag av mig skorna och lät dom stå ute, och sen gick jag in och kollade lite på teve och sen kom pappa och linus hem och då följde jag med dom och handlade mat och så i TC, sen när vi kom hem så tvättade jag skorna först och sen gick jag upp och slappade lite och nu har jag nyss ätit middag, och ska typ kolla på idol snart tror jag...
Jag ska lägga upp ett klipp snart från gårdagens final då det stod mellan Karolina och Camilla och så är det Karro som går vidare men Camilla tror att det är hon, det är så synd om henne då! Men klippet kommer snart i nästa inlägg :)

Nu ska jag vara lite social mot familjen tror jag (a)
ha det gött, skriver säkert mer imorn :)<3
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0