11:44

Tjena!
Åh.. förlåt igen för så himla dålig uppdatering, jag måste verkligen skärpa mig. Min statisk har sjunkit också :(
Men ialla fall, igår i skolan hade vi matteprov och jag tror faktiskt att det gick ganska bra :D
Sen gick jag tillsammans med madde hem, fast hon till sig och jag till mig.
Och när jag kommer upp till huset och står utanför dörren så hittar jag inte mina nycklar! :O Så jag skickar sms till ida, för vi hade bestämt att vi skulle va och hon va påväg hem till mig, och skriver att jag inte hittar mina nycklar och då kommer hon gående upp för backen och jag sitter där och letar efter mina nycklar.
Men jag ringer till mammas kompis som bor i vårat område för att kolla om dom har nåra extranycklar men självklart så svarar inte hon men då går jag till våran granne och knackar på och självklart är inte hon hemma.. så jag och ida bestämmer oss för att åka hem till ida, så vi gör det. Och när vi är där så äter vi lite och är inne lite på datan och sen bakade vi chokladbollar och sen åkte jag hem ;)

När jag kom hem så åt jag och sen kollade jag på Idol som hade MJ tema :D
Jag tyckte typ att alla var bra men mina favoriter är fortfarande Erik och Erika xD
Fast Tove är bra också :)
Efter Idol kollade jag på Samantha och sen gick jag och la mig.

Idag vaknade jag tjugo över åtta... Vet inte riktigt varför så tidigt, men då kollade jag lite på teve och sen gick jag ner och åt frukost och sen till datan, och nu har jag suttit här ganska länge så jag ska nog hitta på nånting annat snart ;)

Idag har jag träning från 2 till 5 och det ska bli kul ;D
Sen efter träningen så åker jag direkt hem och duschar och byter om för sen kommer madde och hennes föräldrar hit på middag :D
Det ska verkligen bli jätteroligt ;)

Nu ska jag göra nåt annat :P<3
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0