Vem är snyggast? ;)

Hejhej allihopa.
skolan idag, georg fick damp ;) hahaha det va fett kul (a)
På profilen gjorde vi egen pepparskaksdeg. Det va fett gott :D
fick sluta 10 minuter tidigare så då sprang jag och madde till bussen och sen när jag kom hem, för typ 1 timme sen, så kollade jag på teve och sen gick jag hit ;)

elin och bella och nåra fler "tjaffsar" typ om vem som är snyggast av Jacob och Edward i Twilight och New Moon, men jag vet faktiskt inte vem jag tycker är snyggast ;)
elin vill slicka jacobs magmuskler, hahaha xD och bella tycker att edward är snäll ;)
men om man tänker på utseendet så tycker jag nog faktiskt att Jacob är snyggast, Edward är bara snygg ibland ;)
haha, värsta big deal det blev om det här nu men aja... 

Juste, Linnea är här i Sthlm! :D:D måste träffa henne ;)<33
haha

aja, ska dra nu, hörs typ mer ikväll eller på onsdag :)
kram.


Kommentarer
Postat av: bella

Edward är heeeelt klart snyggast ! Jacobs ansikte är så jävla konsigt, Edwards är helt jävla perfekt ... Edward är så osjälvisk, han tänker alltid på Bellas bästa. Jacob däremot är bara egoistisk, kommer in och förstör allt !

Hahahah xD

2009-11-24 @ 20:35:46
URL: http://bellaww.blogg.se/
Postat av: elin

edward är snygggast helt klart !!! :O :D:D

2009-11-25 @ 12:07:06
Postat av: e'

NEEEEEEEEEEEEEEJ ! JACOB ÄR SNYGGAST , FATTA ?!



hahahaha

2009-11-27 @ 15:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0