veckans längsta dag...

Hejhej!
Sa ju igår att jag inte skulle hinna blogga men vi slutade tydligen halv 7 istället för 8 så jag hinner nu ;)
Tänkte först blogga precis när jag kom hem men då hade pappa datan så jag bloggar nu istället (a)
Ingenting hände typ i skolan idag men efter så åkte jag och bella till TC och handlade lite mat och sen gick vi till busshålssplatsen och tog sällis med Mickis och sen åkte vi till träningen och dansade :P det va typ tråkigt ;)
Kom hem vid kvart i sju och då duschade jag och sen kollade jag på teve och sen datan ;)

Tisdag imorn. Det betyder ingen träning, veckans längsta dag och profil... vi börjar kvart över 8 och slutar 4 :O det är fan dåligt -.- fast det blir nog kul på profilen för vi ska göra pepparkaksdeg och vem gillar inte det liksom? xD

aja, vi hörs mer imorn ;)<3
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0