Soft dag ;)

Hej!

Det blev inget inlägg igår för jag var ju somsagt med mina vänner :)<3
vi hade jätteskoj ;D Först så åkte vi ju till Forum och där handlade Saga och Linn varsin present till deras pappor efter som det är Fars dag idag.. sen gick vi runt lite och sen satte vi oss och fikade på Wayne´s Coffee :) haha det va kul ;)
sen typ klockan 6 så gick vi mot bussen och åkte hem, när vi kom hem så fixade vi sovplats och så och sen gick vi ut.. det va också skojjigt ;) vi sprang typ runt och busade lite xD
sen gick vi in och åt och sen gick vi ut igen :P jag vet inte riktigt va klockan va när vi gick in men typ vid 10.. :) då fixade vi chips, läsk och film :) vi kollade på "I taket lyser stjärnorna" och jag grät typ skitmycket! haha när mamman har dött så satt typ linn och saga och va tårögda och jag satt typ och storgrät xD dom kollade på mig och saga gav mig en kram :P :) haha men jag tycker verkligen att den filmen är jättesorglig, och om du inte har sett så måste du verkligen göra det! :)
när vi hade kollat klart på den filmen så satte vi på Sunes Jul men linn och saga tyckte typ inte att den va rolig så jag satt där själv och garvade :P haha sune är fett skön ju ;) vi va också inne på datan och lite så.. sen vid typ 2-halv 3 så somnade vi och vaknade på morronen halv 9 av sagas alarm... hon hade satt på det för att linn och hon skulle till Sofieberg och träna nåra småungar klockan 10 så..
Men jag, mamma och linus skjutsade dom dit vid 10 och sen åkte vi till Ikea :)
Vi hittade lite grejer, b.l.a en matta som vi har i vardagsrummet :) när klockan va typ ett så åkte vi till donken och beställde mat och sen åkte vi hem och åt och sen så städade jag och linus i hans rum, asså la hans leksaker i olika lådor och så :)
sen gick jag upp och tänkte städa på mitt rum men det gick inte lika bra så jag hängde med mamma och linus som skulle gå till konsum och köpa tidning ;)

sen när vi kom hem så la vi ut mattan och mamma lagade mat och nu har vi nyss ätit :)
Vet inte rikigt va jag ska hitta på nu, ska typ kolla på teve eller nåt ;)
Juste, jag köpte ingen present i forum till min pappa för han är inte hemma, han är bortrest och kommer hem på tisdag så jag får väl hitta på nånting då ;)

haha undrar om nån orkar läsa det här :P
aja, ska hitta på nåt annat nu :)
ha det gött <3
puss

PS. Jag tog typ inga bilder igår så ni får inte se nåra ;) DS.


Nya mattan :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: haha tack bästis. MEn haru tänk p att det snart är vårna 1 årsdag som bästisar :)

2009-11-08 @ 20:38:08
URL: http://tingelling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0