Otursdag -.-

Hejhej :)
Idag har det verkligen varit min otursdag -.-
När jag vaknade i morse så hittade jag inte min mobil, för jag hade tydligen somnat med den, så jag letade efter den som en galning sen hittade jag den under täcket (-.-). och sen när jag skulle äta frukost så skulle jag byta kanal på teven och gissa va som händer?! självklart tappar jag fjärrkontrollen i filen -.-
sen när jag ska cykla till skolan så är sadeln blöt och så regnar det, och då blir mina jeans prickiga av vattnet och jag blir röd om kinderna och näsan och msacaran geggar lite och håret blir lite lockigt -.- sen när jag är i skolan så går allting ganska bra förutom på sista lektionen... so:n, jag ska redovisa en nyhet om Afghanistan för hela klassen.. är skitnervös, känns typ som jag ska svimma och jag skakar. Sen när läraren ber mig komma upp så kollar alla på mig och det va en tjej som snackade innan mig, men när det va min tur så fick jag typ hjärtklappning, panik och skakade skitmycket så mit papper typ skakade också ;P det va skitjobbigt!  och alla kollar på mig och jag känner verkligen hur alla märker att jag är nervös..
aa men efter det ialla fall så gick jag tillbaka till min plats och kunde typ inte sluta skaka :O haha jag skulle typ ta ett papper från pärmen och det gick typ inte och sen när jag skrev så kom jag på mig själv när jag skakade :P
men efter det så drog jag ialla fall och självklart så regnade det och va skitkallt-.-
men nu är jag ialla fall hemma, och nu sitter jag här inlindad i en filt och har raggsockor och myskläder på mig ;) fast jag ska snart byta om och kolla när bussen går för jag ska träna idag.. får se hur det går, men det ska nog gå bra ;)

Nu ska jag typ kolla när bussen går ;)<3
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0