Nån som orkar läsa?

Hej, nu tänkte jag berätta lite om helgen som har varit.

I fredags sov jag över hos Olivia vi hade jättemysigt :) Vi tittade lite på Idol och sen på en film som heter "John Tucker must die" och den va fett bra ;)
Vid 12 släckte vi ;O
fast jag kunde inte somna för jag hade ju varit hemma från skolan på dan men jag tror att det bara va sömnbrist men jag kunde ändå inte somna för jag mådde typ så bra... eller jag va typ varm och hade ont i armen så jag sov inte alls så tungt mellan 12 och 3 och sen somnade jag äntligen och då sov jag till klockan nio. Jag vaknade typ av att Olivia skulle gå på toa :P
Vi gick ner och åt frukost och snackade lite och sen gick vi upp och smsade lite med nåra och plockade undan madrassen och så.. sen kom vi på att vi kunde åka till Eriksdalsbadet så vi gjorde det ;)
Där va det skojj :) vi va där till typ 4 och då åkte hon hem till sig och jag till mig.
Sen tog jag det bara lugnt.
I söndags, alltså igår så chillade jag bara :) eller kommer inte riktigt ihåg va jag gjorde men jag va nog inte med nån kompis xD
Idag var jag i skolan och efter den åkte jag och bella direkt till träningen, jag beställde pommfritt på kebabgrejjen och jag fick sitta i typ en kvart och vänta sen gick jag och sa till att jag hade beställt men inte fått och han som hade tagit emot beställningen hade glömt det! :S
Man kan ju fan inte jobba på en "resturang" om man är senil...
aja jag fick dom i alla fall till slut och då fick jag skynda mig för våran buss skulle typ gå om 5 minuter, men vi hann :)
på träningen dansade vi bara, inga längor :D
sen kom pappa och hämtade oss och vi åkte hem.

Har nyss ätit upp en tallrik med gurka och morötter xD haha men det är fett gott ju ;)
ska typ gå och kolla på teve nu och kanske ta en frukt (a) haha

vi hörs :)<3
puss.


Jesse Metcalfe heter han som spelar John Tucker, visst är han lite söt? ;)

Kommentarer
Postat av: e'

lite ? :O sjukt snygg ju :O (a)

2009-11-16 @ 22:20:49
URL: http://justfaceiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0