HURRA!

Idag fyller min absolut bästa kompis 13 år, Saayeh Saga Honarvar!

Vi känner varandra genom gymnastiken och har varit vänner i några år, vet inte exakt hur många men vi har varit bästavänner i 1 år ungefär :)<3

Saayeh, du ska veta att jag alltid alltid alltid finns här för dig.
Det finns en väldigt speciell plats i mitt hjärta och den har du, ingen kommer nånsin kunna ta din plats, INGEN! <3
Med dig kan jag prata om allting, verkligen allting, du betyder otroligt mycket för mig och om du försvann skulle jag aldrig nånsin kunna le igen...
Alla grattis Saayeh idag! :D
Grattis på födelsedagen, sötis :)<333

Jag älskar dig Saayeh <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nååååå, älsar dig också bästis. Du gör mig hel <333333333333333333 :)

2009-11-23 @ 21:05:10
URL: http://tingelling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0