fredag den 13:e!

Hej allihopa! :)
Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte orkat skriva nånting...
Igår va jag i alla fall i skolan och tog sprutan! :O
det va typ 9-10 stycken från klassen som fick gå upp samtidigt.. Jag hatar ju som sagt sprutor, och jag fick ta nästsist av alla vi som gick upp... Det kändes mer än jag trodde att det skulle göra, men jag vet inte, jag kanske spände mig..
Jag överlevde i alla fall ;)
Nu har jag ont i armen och kan typ inte sträcka på den uppåt.. Jag är sjuk idag och är därför hemma från skolan, imorse hade jag typ feber tror jag.. har inte tagit tempen än men jag kändes typ varm..

Vid halv 8 gick jag ner och skulle äta men ville typ inte, fast till slut åt jag.. sen sa mina föräldrar att jag skulle va hemma så jag gick upp och kollade lite på teve och sen somnade jag. Vaknade typ för 20 minuter sen av att pappa ringde -.-
Juste, det är ju Fredag den 13:e idag! :O det kanske är därför jag är sjuk ;O

Ska kanske sova hos Olivia idag men vi får se hur jag mår.. ;)

vi hörs :)<3
Love E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0