första advent :)

Hejhej!
Idag har jag varit hela dagen i Tyresö.
Jag och pappa åkte dit vid 12 och då fick vi sitta i entrén och ta betalt av folk som skulle kolla på tävlingen.. och sen gick vi till TC och åt kebab och sen åkte vi till farmor och hämtade några grejer till farfar och sen åkte vi till sjukhuset och gav de till honom. Han ligger på sjukhus för han har typ opererat knät...
men jag kom hem för en stund sedan och ska typ plugga nu, för vi har NO:prov imorn i zoologi typ.
fast just nu sitter jag och kollar i nåt häfte från när jag va liten och gick på dagis och det står att jag hade stoppat in en pärla i näsan som jag snöt ut påväg till doktorn xD hahaha

men jag slänger in några videos sen på när jag och min grupp dansar på en tävling :D

vi hörs :)<3
ciao.


första advent idag :) längtar sjukt mycket till julen... haha mysig bild xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0