film :)

Tjena allihopa :)
Idag har varit en ganska lugn och skön dag, vaknade vid 11 idag, riktigt skönt att få sova ut ;)
Sen vid halv 1 så följde jag med familjen på en liten promenad, vi kom tillbaka vid kvart över två och då åt jag och bytte om och sedan åkte jag till träningen som började 2 :)
Det va inte så jättekul på träningen för vi hade bara halva hallen så vi kunde inte göra så mycket saker :(
men sen i mitten av träningen så blev det roligare :)
vid mitten av träningen, typ vid halv 4- 4 så gick ganska många, så det va inte så många kvar typ 8 stycken, men vi hade lite rolig styrka och så :O :P
sen åkte vi hem och jag kollade på teve och sen vid 7 duschade jag och åt...
nu kollar jag på film med mamma, eller vi har pausat men snart ska vi börja kolla igen ;) vi tittar på "Förtrollad" som vi har fått låna av några kompisar ;)
pappa är borta ikväll så det är bara mamma, jag och brorsan hemma :)

Förresten, va tycker ni om nya bakgrunden? :)

imorn ska typ jag och mamma åka och handla nånstans, tror att det blir farsta eller forum :)
Jag behöver nya jeans och skor och sen kanske lite andra grejer ;)

men vi hörs mer imorn :)<3
LOVE /E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0