Bio och rådjur

Hejhej! :)
Igår blev det inget bloggande p.g.a träning, och inte så mycket idag heller...
men jag va i alla fall först i skolan och vi hade so-prov idag... men jag tror att det gick ganska bra :) sen gick jag typ hem med elin och bella till elin, fast bella gick hem till sig för drar typ till Fjällen idag ;)
men vi gjorde typ nånting sen kom elin.a (a)
då åkte vi till sickla och gick till donken där vi träffade tobbe och olav, vi snackade och åt lite med dom och sen så gick de och hämtade ut biljetterna och vi kom dit lite senare :)
Olav bjöd mig på popcorn och dricka ;) tack (a)
haha, juste andreas kom typ senare när filmen hade börjat så han fick inte komma in xD haha
bion började halv 6 och höll typ på i 2 ½ timme :O i början va den ganska tråkig, och lite i mitten men ganska bra också ;) men seriöst tänk om världen går under 21 december 2012! :O :(
aja, rekommenderar den kanske ;) om du gillar typ eld och så så ska du se den xD

och juste när arkinger, elin.r och jag satt på busshållsplatsen och väntade på bussen till sickla så satt vi typ först och snackade och sen reste sig A (arkinger ;)) och ba: kolla! det va ett rådjur eller en hund eller nåt. och pekar mot rondellen och jag drar i hennes jacka och säger: men elin, ta det lugnt, sätt dig ner.
och precis när jag säger det så hör vi en smäll, det lät som en ballong som spräcktes och då kollar vi mot vägen och ser typ ett rådjur som springer och lägger sig i gräset och sprattlar, och elin.r hade typ sett att den hade blivit påkörd! :(
men den sprattlade en liten stund och sen blev den still..
och precis då kom det förbi en tjej med sin son och vi ba: det blev påkört! det blev påkört! och hon ba: aa jag såg det och så ringde hon polisen, och sen sprang vi typ över vägen och hade en tyst minut för den...
och sen kom bussen men vi tog inte den för vi ville va där när polisen kom.
men dom kom i alla fall efter en stund, och han som hade kört på det åkte typ iväg och kom tillbaka efter ungefär 10 minuter :O
men polisen kom ialla fall och sen gick de och killen och kollade på killens bil och vi också (a) och man såg typ att det va hårtussar på bilen! :'(
men sen kom bussen och vi åkte till Sickla, och vi snackade typ ashögt på bussen och rådjuret och vi fick typ skuldkänslor för att vi inte hade gjort nåt xD men va kunde vi göra liksom? :P

aja, sen när bion va slut så gick vi till busshållsplatsen och först gick A av, sen tobbe och olav och sist jag och elin ;)

kom typ hem vid 9 och duschade då för jag fick cola i håret på bion -.-

nu ska jag typ äta frukt och sen gå och lägga mig tror jag ;)
ska ju som sagt sova hos saga imorn, men vi hörs nog mer då :)

see you ;)<3
kram.


:(

;)<3

haha, fett coolt ju :P

Kommentarer
Postat av: elin

ni trodde fan jag hallucinerade xD haha

2009-11-26 @ 22:28:00
Postat av: ellinor

va är hallucinerade? ;)

2009-11-27 @ 15:22:18
URL: http://ellinorsays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0