Anakondan xD

Hej allihopa!
Gud jag har verkligen blivit dålig på att blogga men jag ska försöka bli bättre :)
idag va jag i skolan, slutade typ halv 3 och gick jag hem tillsammans med Ida och Madde :) fast jag gick hem till mig och de gick till madde ;)
När jag kom hem satte jag mig vid datan och sen när pappa och brorsan kom hem så åkte vi till tyresö och handlade.
Kom hem för typ en timme sen och har bara tagit det lugnt nu
Ikväll är det idol som gäller ;)
och i pausen är det Cirkus Möller! :D haha det måste man ju se xD
ska lägga in ett klipp snart därifrån som madde och jag snackar om hela tiden :P<3

Hörs kanske mer ikväll, annars tror jag att det blir mer imorn :)<3

puss.


Hahaha, så jävla skön xD fulis, fulis, fulis :P hahah

Kommentarer
Postat av: madde

Hahahahaha Anakondan xD<3

2009-11-20 @ 20:54:24
Postat av: sara

hahaha fett kul ju!

2009-11-22 @ 18:42:57
URL: http://sarazkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0