Abdullah xD

Hej! :)
Skolan idag, hände ingenting speciellt. Fast brandalarmet gick under sista lektionen så hela skolan gick ut men det va typ ingenting fast det va på riktigt, ingen övning eller så.. ;S det brann ialla fall inte :)
efter skolan drog jag hem och chillade ;) nu sitter jag här och ska egentligen träna men hinner inte eftersom jag ska tillbaka till skolan.
Hela klassen ska typ svara på 200 frågor! :O och de som vinner får 3000 kr till klasskassan... och om man inte kommer så får man typ frånvaro :O så man måste typ gå -.-

Aja, ska inte klaga så mycket nu, fast lite till bara ;)
Imorn ska jag redovisa min nyhet för klassen och det är typ nån gubbe som heter Abdullah Abdullah och jag måste säga hans namn! :P hahaha alla kommer typ garva, men jag kan ju inte hjälpa vad han heter ;P

men nu ska jag göra nåt annat ;)
ha det gött, hejdå ;)<3
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0