1:a december imorn :D

Heej! :)
Idag var jag i skolan, vi började 10 så det va skönt :)
fast igår hade mamma sagt att hon skulle väcka mig klockan 9 och så när jag vaknar och kollar på klockn så är den halv 10! så jag fick skynda mig jättemycket och sen fick mamma skjutsa mig... :) pappa hade tydligen sagt till henne att jag började 11.
men aja jag kom i tid i alla fall ;)
som första lektion hade vi NO och vi hade prov idag i zoologi, jag tror att det gick ganska bra :) svarade på alla frågor ;)

vi skulle ha slutat 4 idag men so:n va inställd så vi fick sluta 3 istället :D så skönt, va jättetrött och hade ont i huvet så jag skulle typ ha svimmat på so:n ;) nej men det va najs :P

ska egentigen träna idag men jag orkar inte så jag stannar hemma.

vi hörs säkert senare ikväll, annars imorn (a) <3
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0