19:11

Tjoo! :)
Förlåt för dålig uppdatering men blogg.se "strulade" typ och sen har jag inte orkat.
Men idag har jag ialla fall varit i skolan, och det va faktiskt ganska kul (:O), ialla fall på matten som alltid brukar va så himla tråkig. Men våran lärare va typ drogad eller nåt xD för han va jättekonstig men typ rolig :P
Först fråga han vilken klass vi va och då skojja vi med honom och jag vet inte riktigt om han trodde på oss och sen sa han typ att hans gröna tröja va svart :S xD hahah och sen kröp han på golvet :P det va typ för en kille va inte i skolan för han va sjuk och då sa vi att han va utanför dörren och då kröp han på golvet och sen va hoppade han upp och kollade ut genom glaset xD hahahah han va seriöst hög eller så skämtade han med oss? :S :P 
annars har det varit ganska tråkigt i skolan, fast nån tjej sjöng typ på scenen i skolan idag vid lunch.. alla kom typ och lyssna, och hon va jättebra :)
och vi hade ju profil i skolan idag och idag bakade vi :) min grupp fick baka choklad-kärleksmums som vi sen fick smaka och det blev jättegott ;D skolan ska typ sälja alla "bakverk" imorn i skolan för det är typ nånting där man ska svara på frågor och så :P

om typ en halvtimme så ska jag typ kolla på rapport xD för jag ska typ läsa upp nån nyhet på so:n på torsdag och det får inte va om europa... är skitnervös, jag hatar att redovisa! speciellt inför nya klassen som jag aldrig har redovisat för förut.. och sen ska vi typ ta spruta mot svininfluensan men det är typ nästa vecka men ändå ;P jag hatar sprutor!
och sen får man ju inte glömma Ugly Betty och Desperate Houswives också! ;)

Nån som har nåt tips på hur man ska bota sprut & redovisning fobi? (a)

ska gå nu, hejdå ;)<3
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0