17:00

shasha ;D

Sov ju som sagt hos saga igår med henne och linn.. Fanni va med fram till klockan tio då gick hon hem. :(
men i alla fall, saga somnade vid halv 12 men jag och linn flummade runt till klockan 2, då somnade vi ;)
på morgonen vaknade vi vid 10 och då gick vi in lite på datan och sen gick vi och åt frukost, klädde på oss och sedan åkte vi till Tyresö för Linn och Saga skulle hjälpa till på tävlingen som va där och jag hjälpte dom lite ;)
vid två åkte jag hem, eller pappa och jag åkte först till Palms för pappa skulle ha nåt, sen åkte vi till Godis Svampen och köpte godis och hyrde film :) sen åkte vi till Konsum och sen åkte vi hem.

Imorn ska jag jobba på tävlingen, ska sitta i entrén och kanske göra lite andra grejer ;) och linnea skulle komma förbi :D :D <3 <3

men vi hörs nog mer ikväll annars imorn :)<3
see ya.


"Borta bäst Hemma värst" heter filmen som vi hyrde :) Nån som har sett den? I såna fall: är den bra? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0