Nya klasser...

Tjingeling! :) Förlåt igen för att jag inte har bloggat, men räkna inte med att jag ska skriva varje dag...
Igår så var jag i skolan som vanligt och sen vid 3 så gick vi upp till stavan där vi skulle få träffa våra nya klasser :)
Fast vi visste iofs redan klasserna för vi såg dem på morgonen när vi var i stavan och hade språk :)
Jag kom med elin, bella, olav, david, tobbe och andreas från min nuvarande klass så jag var inte själv precis.. :)
Sen så kom vi med typ 10 från Siggan och 3 från Stensö :) haha och så var vi 10 st från älta skola ;)
Min klass ska heta 7b :) och madde kanske ska byta till den för att hon var inte så nöjd med sin klass och så vill hon och jag vara i samma klass :P

Idag så var jag inte i skolan utan klassen hade friluftsdag i alby... det var nån hälsogrej :S :P
Vi spelade frisbeegolf, flagg och gick nån frågegrej... Det var inte så roligt eftersom det regnade och var ganska kallt.. -.-
Vi slutade typ kvart över 1 och då så tog vi bussen hem, fast jag och elin.r gick av vid älta gård för vi hade våra cyklar på skolan men då var elin tvungen att gå på toa så då gjorde vi det på pizzerian, och då kom elin på att hon hade rikskuponger i fickan på 60 kronor :D så vi andvände dom, jag fick såklart beställa för elin vågade inte och sen så fick elin för lite pengar tillbaka så då fick jag säga till för elin vågade inte och sen så skulle vi fråga vad en burk läsk kostade, och gissa vem som fick göra det? ;) haha. Men såvi satt där en stund och åt pizzabröd med ost och sen gick vi till konsum och jag köpte en dubbeldaim (eller elin gjorde):P Elin köpte en dubbelnougat och en trocadero på flaska.. sen gick vi ut och satte oss på bänken utanför och så kom det  några tjejer och vi kollade snett på dom och dom kollade snett på oss och de skrattade och då gjorde vi också det :P hahahahaha, de var typ 16 år...
Sen cyklade vi hem till elin och gick in på datan, blev inget bloggande då för elin var drottning över datan;)
vi kollade på lite bloggar, bland annat den här http://tandlakare-michael.blogspot.com/ hahhaa det är en pappa till nån tjej i älta skola.. inte för att vi har läst bloggen men det är bara så patetiskt att en tandläkare (som han är) och en pappa har en blogg!!! :O ahahahhahah ;) sorry... michael men.. :P

Sen vid 5 så åkte jag hem och åt pangkakor ;) sen så åkte jag och pappa till farmor och farfar och vattnade deras blommor och hämtade post och så ;) de är bortresta så.. ;P sen åkte vi och köpte glass och vi fick 2 kortlekar på köpet också :)
och nu så sitter jag här :) måste plugga så jag ska väl göra det snart ;)
Det funkar typ att ladda över bilder nu!!! :D:D:D:D:D:D YEEEEEI!!


Ha det bra
pusspuss

haha, på vasamuseét ;)
Det är nylonstrumpor ;) från uppvisningen
mumsigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0