sjuk...

Hellu :) Sorry att jag inte skrev nåt igår men jag var med elin och hann inte skriva nåt för jag var så "upptagen" med att fixa bloggen (header och färg) ;) Jag gick inte på träningen för jag har gått och blivit riktigt förkyld... -.-' Hoppas att det försvinner tills uppvisningen på lördag (a)
Idag så har jag varit i skolan, eller inte riktigt. Vi var på Vasamuseét hela dan, det var väl sådär men bättre än att vara i skolan och plugga, och så fick vi sluta en halvtimme tidigare också :D

Borde egentligen plugga, men jag orkar inte. Får väl göra det ikväll ist...

jag har typ bildbrist för det funkar typ inte att ladda över bilder från mobilen till datan :O :@
så ni kanske får se bilder :P har inte försökt ladda över bilderna än ;)

Förresten... Tycker ni att det blev bra med headern och bakgrundfärgen och så? Eller blev det för mörkt? I såna fall vilken färg tycker du att jag ska ha? :P haha svara i kommentarerna :)

CIAO!

Kommentarer
Postat av: madde<3

jag tyckte headern blev jätte BRA!!<3

2009-05-19 @ 16:20:12
Postat av: Bella

Det tycker jag också ;D <3

2009-05-20 @ 15:12:52
URL: http://bellaww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0