Om mig själv ; )

hejsan! Ellinor heter jag och har bestämt mig för att börja blogga igen. Jag har haft säkert 100 bloggar innan denna men tagit bort dom för att jag inte har hunnit skriva nåt. Kanske inte kommer hinna det så mycket nu heller, eftersom att jag går på gymnastik 4 ggr i veckan så blir det ganska tufft... men det är ändå skitkul : D  men jag ska försöka att lova att inte ta bort den här bloggen xD
"som sagt" så heter jag Ellinor och är 13 år, fyllde det i mars : )
Mina intressen är gymnastik, twilight (ibland) och kompisar ; )
jag har en mamma och en pappa, och en lillebror på 2 år, som e bara BÄST ! : D <3
I denna blogg kommer du nog få läsa lite om min vardag och se lite bilder : )
Du får jättegärna kommentera lite också : )
Design och header kommer nog lite senare för det ska min kära vän elin (www.justfaceiit.blogg.se) hjälpa mig med : )
Jag har en annan blogg som jag delar med 5 andra tjejer(www.jeeemipics.blogg.se) som heter johanna (www.jojjanz.blogg.se) elin (ingen blogg tror jag) elin (www.justfaceiit.blogg.se) madde (ingen blogg) och bella (www.bellaww.blogg.se) : ) kolla gärna in deras/våran blogg och kommentera gärna lite också : )
 Ja det var lite om mig. ska skriva ett inlägg om vad som har hänt idag snart : ) om ni har några frågor eller nåt så är det bara att fråga på i kommentarerna : )

ha det bäst / E

Jag i profil, typ
Otroligt ful bild på mig, men den bjuder jag på ; )
JEEEMI IN MY <3 ! <3


Kommentarer
Postat av: medde

hej 1337!<3

2009-05-16 @ 21:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0