nya fiskar ; )

Heeeej! Idag så vaknade jag vid 9 då satte jag på TVn och kollade lite på Disney Channel som typ hade Hannah Montana special xD haha. Sen så vid 11 så gick jag ner och åt frukost sen klädde jag på mig och så åkte jag och pappa till Tyresö C och kollade på fiskar i djuraffären ; )
Vi köpte totalt 25 fiskar typ, för 600 spänn : O och man kunde köpa en dvärghamster för 140 kr typ ! dåligt....
jaja, när vi kom hem så la vi fiskarna i akvariet, först så ska man typ lägga i påsarna i akvariet och sen släppa ut fiskarna. Bilder kommer sen : )
Vi köpte 9 guppies (5 honor och 4 hanar), 5 Black Mollys och 10 kardinal tetror typ....
sen när vi var klara med fiskarna så gick jag upp och fixade mig en blogg ; ) sen åt jag lunch och sen så gick jag ut med min kompis hannah. hon går iof i trean men är ganska schysst (stavning) faktiskt : ) Vi gick till parken och hon tog lite bilder på mig (kommer sen)
Sen gick vi hit till mig och "myste" lite, sedan skulle jag äta och hon gick hem och sen så hamnade jag här xD
Jag kollade på Sverige för ett tag sedan, men nu pallar jag inte kolla mer.. -.-' Jag tror faktiskt att sverige har en chans att vinna för att vi är så udda xD "låtmässigt" asså : P

Imorgon ska jag träna och sedan ska familjen bort på middag så vi får se om det blir nåt inlägg då...
Nu kommer lite bilder

puss E
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0