Natt på museét 2

Hejsan, idag har jag ju som sagt varit på bio med Linn. Vi såg Natt på museét 2, och den var väl helt OK :) Sorry GlödisxD<3 Just det innan bion så var jag och Linn och åt på tacobar :) jag tog en nachotallrik och Linn tog en Nacho de luxe typ, det försvann ganska fort ;) haha
efter lunchen gick vi till bion, där vi köpte popcorn, dricka och godis ;) Sen så kollade vi på filmen som höll på en stund. Sen edter bion så gick vi ut och väntade på att Linns mamma skulle komma och hämta oss.. Medans vi väntade så gick jag catwalk för linn ;) haha hade lite olika stilar och så :D
Sen åkte vi till Centrum där vi träffade Saayeh och hennes barndomskompis :S :P vi vara nära på att få saayeh med oss hem till linn, men hon sa att hon inte kunde lämna sin kompis... och jag förstår inte rikigt varför  ;) haha
Jaja sen så åkte jag och linn hem till henne (bara vi två :'( :)) där så satte vi på oss shorts och studsade ;) sen så tog vi lite pics och sen så kom min pappa och hämtade mig... Här hemma så var det middag (nåt kött, sås och pottis) sen så gick jag upp. Jag var lite butter, mådde inte så bra "/ när jag var uppe satte jag på tvn och kollade där en stund sen gick jag in på datan och nu är jag här. Hade nyss en konversation med Linn om att vi skulle sova över imorn eller inte... Jag gjorde ett kollage också med mig och linn, men det tänker jag inte lägga ut här ;)

Sådär då, det där var min dag det.. jag kan fortfarande inte ladda över bilder, så gå in på www.linzi.devote.se för bilder :)

Oj, vilket långt inlägg det blev :P måste sluta skriva så mycket. Eller är det bra? :)

DAGENS FRÅGA: Ska jag skriva mycket eller lite i mina textinlägg?

Nu ska jag nog kolla lite bloggar och fixa headern :) Men ni får ha det så bra så skriver jag kanske imorn, annars på lördag eller söndag :)

Puss E

rekommenderas om man gillade ettan ;)

Kommentarer
Postat av: e'

skriv mycket :D<3

2009-05-21 @ 21:05:22
URL: http://justfaceiit.blogg.se/
Postat av: Linn

Hej hallå! Jaa du... Jag tycker det 'r kul med långa inlägg, men iblan när det inte riktigt handlar om något är det ju inte så kul att läsa tråkiga saker. Men man får vara lite tråkig ibland :P Men du kan fortsätta att skriva mellan långa inlägg :)

Gud, var pedagågisk jag låter XD Haha!

Men du får ha det så bra <3 Linn

2009-05-21 @ 21:07:44
URL: http://linzi.devote.se
Postat av: elin

mycket ! ;D xD

2009-05-22 @ 19:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0