ingen rubrik?

Heeej. Imorse vaknade jag klockan 8 av min kära bror : @ : P kunde inte somna om så jag satte på TVn som inte hade Hannah Montana special idag : P
Igår så såg jag lite på Eurovision Song Conest, jag gick och la mig när det var 45 minuter kvar ungefär, var så himla trött... Såg i tidningen i morse att Norge hade vunnit... inget illa menat men bajs på Norge : P Trodde faktiskt att vi hade en chans, men icke sa nicke  ; ) och i kväll så ska jag ju till ett par norskar ( ska "fira" 17 maj) och de kommer säkert att skryta om att "deras" land vann....... ÅH!
okej, nu tänker vi inte på det för då kommer jag vara på dåligt humör hela dan. Okej jag vet att jag överdriver lite men så bra var faktiskt inte deras låt...
Idag ska jag på träning som börjar om 40 minuter, egentligen så skulle jag ha behövt fixa mig men det behöver jag inte för det har jag redan gjort : O Och de som känner mig vet att jag aldrig brukar vara klar 40 mnuter innan träning : P
Men nu tjatar mamma om att jag måste ner och spela piano :'( thats life...

Bilder? : )

puss E





Kommentarer
Postat av: Bella :)

Jättefin blogg !:D Det kanske är nåt fel med min data, men texten ser jätteliten ut :O <3

2009-05-17 @ 11:29:34
URL: http://bellaww.blogg.se/
Postat av: ellinor

Tack : ) Jag tror att det är något fel på din data, för på min är den normalstor... : ) <3

2009-05-17 @ 16:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0