ingen rubrik

Shenare :) Idag så har jag varit i skolan, intressant? xD Det hände inge speciellt efter skolan hade jag sällis med madde hem... När jag kom hem åt jag lite sockerkaka som jag bakade i onsdags tror jag och drack portello.
Just det, i onsdags så hade pappa hyrt en film som hette: Allt flyter. Den var väl helt okej :)
Ja, sen så har det väl inte hänt så mycket mer...
Jag har bestämt mig för att ha en dagens låt varje dag :) Vad säger ni om det va? xD

Bråkar typ med Linn... -.-

Har typ panik... har inte hittat nån avslutningsklänning än! :O alla har typ gjort det... :S

Haha vilket konstigt inlägg det här blev, ledsen att det inte blev så långt men jag är inte på humör pga. en viss person...

FÖRLÅT ATT JAG HAR MISSAT DAGENS FRÅGA FRÅGAN: Tycker du att chinos (stavning) är snygga?

Ha det bra / E


Kommentarer
Postat av: madde

jag har oxå sett allt flyter...

//madde<3

2009-05-29 @ 19:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0