Ingen rubrik

Heej :) Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag, men jag orkar inte :P
Här kommer helgen lite kort :)

Lördag: Upp vid 7, samling i Bollmora 8:30, byta om, förträning, sminka/smutsa mig, kolla lite på uppvisningen, våran tur att köra.. ja ungefär så såg det ut för mig hela dagen, utom de 4 första ;)
Det var jättekul på uppvisningen men det var väldigt jobbigt... Jag var helt slut när jag kom hem vid klockan 6-halv 7 på kvällen -.-

Söndag: Vaknade 20 över 9 ungefär, trots att jag var jättetrött efter gårdagen så åkte jag, linn och fanny till Eriksdalsbadet :) det var verkligen jätteroligt där. Men först så hade vi frågat Saayeh om hon ville följa med men hon kunde inte för hon hade blivit sjuk :'( <3
Vi kom till Eriksdalsbadet vid 3 och åkte hem när dom stängde (halv 7) ;) Då åkte jag hem och åt och lite så :)

Måndag: Skola -.- Känns som att ingen gillar mig... :/ Träning klockan 5 i Bollmora, men efter skolan så åkte jag till Tyresö C där jag träffade Linn :) <3 Hon var med och tränade med oss även fast hon inte går i den gruppen... Det var jätteroligt på träningen :) jag körde flickis ner i gropen själv :D :D YEEEI!

Tisdag: Skola... Känns fortfarande som att ingen gillar mig, fast det var lite bättre idag :) Efter skolan gick jag och elin till pizzerian och åt pizzabröd med ost :) Bella kom också efter att hon hade varit hemma och hämtat pengar och lämnat cykeln. Sen gick vi till konsum och köpte nötkräm och sen gick vi till gräset bakom Konsum :) Där satt vi och pratade och lyssnade på musik.. :) mysigt!
Sen gick vi tillbaks till konsum och jag och bella köpte en varsin sockerdricka :) men ingen av oss orkade dricka upp hela så elin fick dom ;)
Sen så kom pappa och linus och pappa skulle handla så jag fick passa linus sålänge... sen så cuklade jag hem och de tog bilen.. hemma så gjorde jag nånting ;) och sen så var det mat :) och nu så sitter jag här.. Ikväll så ska jag nog göra lite läxa och om en halvtimme ungefär så är det Ugly Betty :) och efter det så är det Desperate Housewifes :) TVkväll i kväll ;D

Just det. Imorn så ska vi till Stavan och träffa våra nya klasser :O har börjat bli lite nervis nu.. :S vill inte komma i samma klass som några från Stensö ;P men man får väl hoppas på det bästa :)
och på torsdag så ska vi ha nån "hälsofirluftsdag" i skolan:/ slipper iof plugga men ändå ;)

DAGENS FRÅGA: Är det bra med svart bakgrund eller ska jag ändra färg?

Just det, det funkar fortfarande inte att ladda över bilder... F*N det är nåt fel med sepedatan....-.-

Men ni får klara er utan bilder sålänge...

So long suckers ;)
pusspuss

Kommentarer
Postat av: elin

jag vet inte , svart e fint ;) men kanske liite mörkt ... :/ ;P

2009-05-26 @ 19:35:03
Postat av: e'

det är ganska fint (A) <3

2009-05-26 @ 20:09:06
Postat av: olivia : )

svar : Men vi var inte i samma klass och våran drog ut på tiden, så det vart för sent. Så om jag skulle åkt till skolan skulle jag typ bara hinna vara där en halv timme och sen hem ända till skuru igen.... Lite onödigt.

2009-05-26 @ 20:36:54
URL: http://oliviaruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0