ingen rubrik...

shoo! :)
här kommer kvällens inlägg ;)  jag åt middag för en stund sedan (ris och korvstroganof), kände vad det smakade efter en stund ;) bra att inte ha nån lukt och smak ibland men annars suger det -.-
Sen så gick jag till datan och kollade på lite bloggar och så, och så skulle jag kolla på en musikvideo med britney och text... Det var lågt ljud i början så jag höjde, sedan på slutet kom det fram en som där läskig människa som skrek, och eftersom ljudet var högt så blev jag "lite" extra rädd.. Det skrämde ju för fasiken livet ur mig. Jag rusade ner för trappen direkt och sprang fram till mamma och berättade allt som hade hänt ;) hahah.... hatar såna videos -.-
jaja nu så kollar jag fortfarande på bloggar, men inte på videos på youtube! :P och så diskuterar jag med linn om att "de tre musketörerna" tydligen har bestämt att vi ska göra något i imorn och på fredag, men jag är ju sjuk... men hon verkar inte förstå det och så frågar hon en massa saker också.... Förlåt Linn om du läser det här men det verkar inte som du förstår att jag verkligen är sjuk och inte kan åka till eriksdalsbadet med er... Men jag älskar dig ändå :) <33333

Nu ska jag nog ta en dusch och tagga lite framför tvn.. och förhoppningsvis bli frisk till helgen :)

men ni får ha det så bra :)
nytt inlägg kommer nog imorn men jag tror inte att det kommer något på fredag och lördag för då är jag ganska bizzy... men vi får se :)

puss på er :)<3 / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0