GRATTIS MAMMA! :D

Tjenixen :) Så sjukt skönt  väder det har varit i helgen, jag blir så glad av det ;) haha
Imorse så vaknade jag klockan 8 av en skrikande bror..-.- då gick jag upp, var ute lite och sen åt jag frukost. Jag och elin hade typ bestämt att vi skulle vara idag också :). Efter att jag hade ätit frukost så spelade jag lite kort med min mor, och sen kom min morbror, hans fru och deras barn (min kusin) :) De åt lunch här och vi gick ner till pinnen (en badplats) och "halvbadade" lite ;) Min kusin är 5 år, lite lillgammal men väldigt söt :)
Dom gick vid 3 halv 4 då smsade jag elin och vi bestämde att vi skulle träffas i parken :) så vi gjorde det och så gungade vi i typ 5 minuter sen gick vi till konsum och kiosken som vanligt ;) Där köpte vi dricka och klubbor :D haha
Sen påvägen tillbaka stannade vi vid ip och badade fötterna lite:) sen påvägen hem skildes vi åt :'( för elin var tvungen att gå hem för hennes syskon skulle typ komma och äta middag där för det är ju MORS DAG idag :D Då gick jag hem och pappa beställde pizza och sen så åkte jag med honom och hämtade pizzan :)  när vi kom hem så åt vi sen tog jag en dusch och så hamnade jag tyvärr här ;D

Förresten så tror jag att helgens solning har gett resultat :) mina axlar är röda och man ser en svag linje på mitten av låret efter mina shorts ;) :/

DAGENS FRÅGA: Blir du lätt brun?

Ha det bra / E

Dagens ;)
Mitt mål ;D
haha :)
I LOVE YOU SUN! :D

Kommentarer
Postat av: Bea

Ja jag blir brum skit lätt:D älskar dejj<33

2009-06-03 @ 21:55:28
URL: http://beonns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0