genrep :)

Shena :)
Idag så har jag varit på träning och varit och shoppat med mamma..
först så vaknade jag vid 9 av nånting ;) sen så låg jag kvar i sängen ganska länge, till slut komma mamma och "ryckte" upp mig.. då så hasade jag ner för trappen och åt frukost. Sedan vid elva så hade jag ätit färdigt och då så gick jag upp och klädde på mig och sen så åkte jag och mamma till sickla. Där köpte vi tyg till uppvisningen imorn, det var tigermönstrat och vi köpte även kuddar och... eh ja inget mer typ :P
Sen på vägen hem så åkte vi till X-et och köpte en varsin 90 gramshamburgare :) då var klockan kanske halv 2 så vi hade lite bråttom, vi åt i bilen på vägen hem och sen när jag kom hem så bytte jag om och så skjutsade pappa och linus mig till träningen, när vi satt i bilen och klockan var 2 ungefär så kom jag på att vi skulle ju inte samlas för ens kvart över 2.. Så jag hade stressat i onödan ;) men det är ju faktiskt bättre att komma för tidigt än för sent :) Sen när träningen började så dansade vi (det gjorde vi hela träningen). Jag kunde inte dansen i början och då var det inte så roligt men sen i pausen så lärde vi oss den :) och då blev det mycket roligare. På uppvisningar med gymnastiken så har alla grupper alltid olika teman :) Våran grupp ska vara stenåldern :D så när vi hade slutat så kom pappa och linus och hämtade mig och då så åkte vi till djuraffären och köpte ett hundben som luktar vanilj som vi ska ha i håret imorn ;)
Och nu så har mamma sytt en "klänning" till mig av tyget som vi köpte, men jag kan fortfarande inte lägga in bilder så ni får föreställa er hur snygg jag är i den ;D haha
och pappas kusin har kommit hit också, hon ska sova här...  Hon kommer från Sundsvall så hon pratar så där roligt typ :P
haha
men nu måste jag äta men jag tror nog att det blir ett litet inlägg senare ikväll, annars skriver jag kanske imorn :)

DAGENS FRÅGA: G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0