:))

shenare :) Idag var sista dagen i skolan för veckan, NAJS! :D Idag gjorde vi inget speciellt i skolan, maten var rätt OK faktiskt :O eller aa makaronerna iaf. Det var inte fullkorn ! :D
Efter skolan tog jag sällis med olivia hem, buss... Sen gick jag hem och bella kom och lämnade en "lite" försenad födelsedagspresent :) AFTER EIGHT! :D:D tack så hjärtligt bella ;) <3
så jag har ätit lite sånt nu, men la undan den efter några 10 bitar... vill ju inte bli tjockare... :P
Ska egentligen träna ikväll men jag är ju så himlans förkyld! :@ hostar hela tiden, trots att jag har tagit hostmedicin...-.-'

Just det, Madde var hos tandläkaren själv idag ! :O :D Dukigt ;) haha jag skulle aldrig våga det, jag har tandläkarfobi ;D

haha jag gillar roberts nya smiley: :)) Det är en smiley med dubbelhaka ;))

skriver kanske mer i kväll eller imorrn.
kram E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0