En dag med elin :) <333

Tjena bloggen :) Idag så har jag varit med elin.r, först så möttes vi i parken sen så gick vi hem till mig och jag hämtade pengar och sen gick vi till konsum och köpte glass :D sen så gick vi till parken igen och då kom johanna, olivia och bella förbi och vi glodde på varann och garvade åt varandra ... sen så gick vi till konsum igen xD och då köpte elin en till glass och jag köpte pommfritt och så köpte vi klubbor ;D sen så gick vi till pinnen och jag doppade fötterna. :) elin hade skavsår så hon ville inte blöta fötterna :P Sen så gick vi hem till mig och åt sockerkaka ;D sen så gick vi till parken igen och sen var elin tvungen att gå hem... :'( Då gick jag hem och duschade och sen kom några till oss och vi åt middag :)
nu sitter jag här med dem och min bror och vi gör väl inget speciellt... jag försöker prata med elin som mår riktigt dåligt bland annat pågrund av några personet, nämner inga namn men jag tror att ni vet vilka ni är. Och allvarligt tjejer skärp er..-.- Jag vet att elin och jag också varit taskiga mot er men elin mår fan asdåligt för att ni har sagt en massa saker till henne -.-
Elin snälla gör det inte, JAG BER DIG! om du gör det så vet jag seriöst inte vad jag gör.. du betyder så mycket för mig gumman, även fast jag kanske inte alltid visar det... <3333

Jaa... det här var kanske inte så roligt att läsa för er andra bloggläsare men sorry... måste fixa det här.

DAGENS FRÅGA: Har du nån blogg?

pusspuss /E

haha, jag älskar dig Elin :)<3
Sommartider, hejhej ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna, Olivia och Isabella

Du ska inte lägga dig i vad vi gör :S

2009-05-30 @ 22:32:38
Postat av: e'

men liia och bella har fan lagt sej i så hon får lägga sej i

2009-05-30 @ 23:40:19
Postat av: ellinor

precis, olivia och bella har fan lagt sej i och jag tycker inte att det är rätt att det är 3 st mot en person, så därför hjälper jag elin. Men om du inte vill att jag ska lägga mig i så säg till olivia och bella att hålla sig utanför det här så kan du och elin lösa det här själva.. men det verkar ju inte som du klarar det av det själv-.-

2009-05-31 @ 20:52:01
Postat av: johanna

menar du mej elr ?-.-'

2009-05-31 @ 21:21:01
Postat av: ellinor

ja det e klart, vem annars? -.-

2009-05-31 @ 21:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0