Dieselråttor och Sjömansmöss xD

hej igen. Jag glömde berätta att när vi satt på bussen påväg till slussen typ, så kom Olivia fram till mig. Hon bah: Du vet han som är med i Dieselråttor och Sjömansmöss? Han sitter bakom mig och madde
Jag: eeh... okej
och så reste jag mig upp och kollade bak och han satt typ bland alla i min klass och kollade på olivia som "sprang runt" i bussen och viskade det till alla. :P haha det tyckte jag var ltie roligt och coolt, fast det var egentligen madde som såg honom först. Bild kommer sen :)

Kan inte ladda över bilder.... fan också, ÅH! jaja får väl söka på google och ta dom jag har på datan...-.-

puss E


Ganska liten och suddig bild, men det får funka... :P han var det iaf... ;)






Kommentarer
Postat av: madde

haha

2009-05-19 @ 19:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0