090517

Hellu : ) Snart så ska vi cykla hem till Nelina och ha lite skojj, men först måste jag bara berätta om träningen och en hoppborg xD
På träningen var vi bara 5 stycken så egentligen skulle vi ha slutat tre men vi fick sluta klockan 2 ist : )
Sen när jag kom hem så tog jag en dusch och fixade mig lite och sen så jag familjen ner till parken som ligger i vårat område. Där stod det en STOOOR hoppborg, min granne fyllde typ 6 eller 5 år och då hade föräldrarna bokat en hoppborg !!! : D Och jag har ju en lillebror som gärna ville hoppa men inte själv, så jag var tycärr "tvungen" att hoppa med honom xD haha kände mig lite töntig men det var rätt kul faktiskt ; )
Nu måste jag fixa mig i ordning inför kvällen, pappa säger att jag måste ha vissa färger på kläderna som ska föreställa norska flaggan, jo lycka till säger jag bara ; ) haha

Imorn är det back to hell igen och träning så vi får se om det blir något inläg då, annars kommer det säkert något litet på tisdag : )

ha det bra, / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0