SOMMARLOV! :D

HEEJ! :D
Nu tänkte jag berätta lite om veckan som har gått:
Måndag: skola, kommer inte ihåg vad som hände xD
Tisdag: Skola, kommer inte heller ihåg vad som hände :P
Onsdag: Skola, surprise?! :P Vi städade mest och så, sen så åt vi avslutningslunch med alla lärare och 6or. Det belv tacos med oliver, majs, gurka, tomat, sallad, såser och en massa annat, och till efterrätt fick vi vaniljglass med strössel och chokladsås :) Det va gott och så fick vi sluta tidigare också :D
Idag: så har vi varit på eriksdalsbadet och badat :) det var skojj, sen när vi kom tillbaka till skolan så åt vi lunch (pangkaor) men de var inge goda så jag åt typ inget. Efter lunchen så gick hela klassen ner till ip där killarna spelade fotboll och tjejerna spelade kort xD jag och bella gjorde kullerbyttor och hjulningar över hela planan :P och så fick vi sluta vid 1 :) Då så gjorde jag nånting sen skjutsade elin mig hem :) Då tittade jag lite på teve, sen duschade jag, klädde på mig och gick till bella. Där så fixade vi oss lite till (elin elin johanna bella och jag) sen så gick vi till skolan, vi kom lite sent :P menmen
I skolan så fick vi nån bok och våran lärare rappade :S
Sen så gick vi ut på skolgården och en massa sjöng, bland annat vi. Vi sjöng våran avslutningssång om alla lärare och tiden på älta skola. Melodi: Livin on a prayer
Sen så grät några lite och så hände det lite saker, ni får kolla på elins (www.justfaceiit.blogg.se) bellas (www.bellaww.blogg.se) och våran (www.jeeemipics.blogg.se) blog för mer info ;)
Bilder kommer nån annan gång, måste dra nu

DAGENS FRÅGA: Skönt med sommarlov? xD

/E

Kommentarer
Postat av: elin :)

JAAAAAAA ! xD <3

2009-06-11 @ 23:38:46
Postat av: Ida:)<3

Jao, men det har nt varit så fint väder x) Aja men spillerill det e ändå najjs:D<33

2009-06-12 @ 20:06:15
URL: http://alltidjaag.blogg.se/
Postat av: bella (c:

jaa för faan! x'D <3

2009-06-12 @ 21:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0