Övernattning :D

Heej, idag har jag varit i sickla med elin elin och johanna.. Först så träffades vi i parken sen åkte vi hem till elins nya hus i hästhagen.
Sen åkte vi till sickla. Där åt vi lunch på nån pizzaresturang, köpte smoothies från NakedJuiceBar  och gick i lite affärer. Jag köpte ett vitt nagellack på Kicks.
Sen vid 6 så åkte vi hem för elin var tcungen att packa för hon ska åka till idre imorn.
Elin gick av vid Nacka Kvarn, och resten gick av vid Ormbunksvägen. Alla gick hem till sig och jag duschade och åt middag, och sen så kom bella och elin. Och dom sitter bredvid mig nu :) och snart kommer johanna också, dom ska sova här :)
Vi ska snacka, kolla på film och så ;P

men nu ska jag vara lite social mot mina vänner ;)

puss /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0