Nacka Forum

Hej bloggen! :) Idag så vaknade jag av mamma som ringde och väckte mig halv 11 -.- jag var ensam hemma...:)
Sen så gick jag upp och kollade lite på TV sen gjorde jag frukost och gick upp igen för att kolla på TV och äta, men då paja TVn, det blev "myrornas krig" :S okej det kanske var mitt fel men jag fattar inte hur.. jag vred bara lite på TVn och så blev det så-.-
jaja, jag gick ner och åt och kollade på TV i stället, sen gick jag upp, klädde på mig och nu är jag här.
Idag så ska jag till Nacka Forum med Linn och Fanny :) Sen ska jag och Fanny sova hos Linn :)

Jag har inte så mycket mer att säga, eller just det: Vad tycker ni om min nya design och header? :)

Ha det bra /E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0