Söndag

Hej, igår så var jag på Hellas och badade med familjen, det var jättemysigt :) Jag blev nog lite brunare, iaf på benen :D
Idag så ska jag vara med Saayeh, hon kommer hit. Mamma och pappa ska städa hemma så vi får nog mest vara nere vid pinnen (badstället) :D men det gör nog inte så mycket ;) Ikväll så ska familjen bort på middag hos farmor och farfar... det blir väl kul... (ironisk)

Jag kommer inte skriva så mycket på sommaren och då vill jag inte att ni ska försvinna. men jag trodde inte att det var så många som kollade på min blogg, men igår hade jag 6 stycken besökare. Så snälla, även fast jag inte skriver så fortsätt att kolla in min blogg. Vem vet? Det kanske kommer ett inlägg närsomhelst :P

Nu ska jag och Saayeh gå och bada :D

Ha det bra! /E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0