Insane!

Shenare :) Idag så har jag varit på Grönan med gymnastiken, det var jätteroligt. Jag åkte Fritt Fall, Extreme och Insane! :O :D när vi stod i kön till Insane så var jag jättenervös, ville egentligen inte åka men bella tvingade mig ;) (tack) :P jag skakade för att jag var så nervis, jag trodde att jag skulle trilla ner i vattnet eller att själva grejen som man sitter i skulle lossna, eller att vi skulle fastna som är det vanligaste problemet på Extreme. Men allting gick jättebra och vi fastnade inte :) Jag frågade en kille som jobbade där hur lång tid det tog att åka, och han sa att den var 75 sekunder lång men det kändes som vi åkte i typ 10 sekunder... Jag rekommenderar den verkligen. Även fast du kanske är jättejättejättenervös i kön så kommer du att vilja åka den en gång till efter. Och jag lovar att det går verkligen snabbt. :D Jag är faktiskt stolt över mig själv att jag åkte den xD
Vi kom till Grönan vid 12, när den öppnade, och sen på slutet så fick man bestämma om man ville vara kvar i 2 timmar till (tills det stängde, klockan 8) eller om man ville åka hem med tränarna som också skulle åka då (vid 6) och typ hela gruppen stannade kvar förutom jag och en annan tjej som heter Ronja :P Jag fick inte vara kvar där längre -.- Självklart ville jag det, men det var samtidigt ganska skönt att få komma hem efter en hel dag på Grönan :)

Nu så har jag precis duschat och ska nog gå och lägga mig snart.. är ganska trött :O (gäspning). Vi har sovmorgon imorn tills 20 i 9.. då har vi nog slöjd tror jag -.- jag vet inte vad jag ska göra eftersom jag blev klar med min tröja  förra gången (bild kommer nångång ;))

Just det. Jag, Olivia och Karima gick Lustiga Huset och åkte flygande mattan som är på slutet. Det blev ett "jättebra" kort på oss tre, så vi köpte det :) På en t-shirt. Alla köpte en svart t-shirt och så var bilden mitt på magen :) Bild kommer i något annat inlägg..

Jag tycker att ni har blivit dåliga på att kommentera :( Ni är jättebra på att besöka men inte kommentera... Fortsätt gärna att besöka men när du ändå är inne så kan du väl slänga in nån liten kommentar :) Vad som helst, svar på dagens fråga, vad du tycker om dagens låt eller något helt annat :) Om ni inte tycker att jag skriver några intressanta saker så får ni ju säga till, skriv i kommentarerna vad du tycker att jag ska skriva om :D

DAGENS FRÅGA: Skriver jag intressanta saker?

/ E

Åk den! :D
Den också! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0