HISS & DISS

hej, här kommer ett litet hiss & diss inlägg ;)

Sommarlov- det är ju så himla skönt med sommarlov, att slippa skolan, sova hur länge man vill, va uppe hur länge man vill... FREEDOM! :D

Inga kommentarer- det är jättetråkigt att inga kommenterar längre. Jag måste be alla att kommentera för att de ska göra det. Och jag lovar att om jag ser att du har kommenterat på min blogg, så kommer jag att kommentera på din :) (om du har nån blogg förstås ;))

Det här var ett litet inlägg som jag bara hade lust att göra ;) Det kanske kommer att dyka upp flera ggr :)

Puss på stjärten /E

Kommentarer
Postat av: karima

haha puss på stjärten xD ? <3

2009-06-19 @ 15:36:08
URL: http://kariimas.blogg.se/
Postat av: Bella

haha jag brukade kommentera på din ibland, men du gjorde aldrig det på min så... xD<3

2009-06-21 @ 18:04:39
Postat av: ellinor

haha okej, men nu så ser jag ju att du har kommenterat på min blogg så då ska jag kommentera på din :)

Det lönar sig ;)<3

2009-06-21 @ 18:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0