hem imorn :)

hejhej, igår så var det ju midsommarafton och egentligen så skulle jag ha en klänning men vädret var inte så bra här i Mora. Det regnade lite smått och var ganska kallt -.- så det fick bli jeans och tröja istället. men när vi väl kom fram och hade varit där en stund så kom solen och de mörka molnen försvann... :)
det var ganska stor skillnad på hur man gör här i Mora och hemma i Sthlm när man reser Majstången. Hemma så är det liksom bara att man reser den och dansar och sjunger lite, ingen big deal.
men här i Mora så bär de in ringarna och "löven" med värsta entrén med fiol spelare och nån som går först med svenska flaggan och så... haha, det var jättekul att se, sån stor skillnad.
Jag tog lite bilder och så men jag kan ju inte lägga in dom här så det får bli imorn när jag kommer hem eller på måndag :)

Idag så vaknade jag vid 10, då så gick jag upp och åt frukost och läste en jättebra bok som heter "Sanning eller Konsekvens", jag började imorse och har läst ungefär halva boken nu. Rekommenderas varmt :)
Efter frukosten så gick jag och pappa och letade efter "grenar", för pappa ska göra en 5-kamp så jag hjälpte honom lite ;)
och gissa var jag hamnade efter det?? :P
nu så väntar vi bara på att mormor och mamma ska komma hem, för då ska vi äta lunch :)

Imorn så är det dags att åka hem. Jag vet inte om jag kommer hinna med ett inlägg för jag vet inte när vi ska åka, men jag kan alltid försöka skriva lite :)
men om vi åker tidigt så kommer vi nog hem ganska tidigt också så då blir det nog nåt inlägg... så det blir troligtvis ett inlägg imorn, antingen på morronen eller på kvällen :)

Nu har de kommit hem så nu ska jag gå och äta lite :)

ha det bra /E

Kommentarer
Postat av: e'

jag läste på sanning eller konsekvens för typ ett eller två år sen xD thaha (A)

2009-06-20 @ 18:41:04
URL: http://[email protected]
Postat av: e'

hahahahahahahha , "jag läste på" , haha bra svenska ?

men du fatta väl va jag menar (A)

hahaha och jag skrev fel på bloggen också xD gjorde "@" ist för "." xD

2009-06-20 @ 18:44:38
URL: http://justfaceiit.blogg.se/
Postat av: ellinor

haha bra svenska vare ja ;D<3

2009-06-21 @ 18:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0