HEJA SVERIGE!! :D

Hejsan bloggen. Jag bloggade inte igår för jag hade inte lust ;) men jag kan berätta vad som hände...
En lärare i skolan dampade typ på oss och då hämtade hon rektorn, så vi fick prata med henne :P Haha, sen efter skolan så gick typ alla tjejer till pizzerian (surprise?!) :P vi köpte pizzabröd och han som jobbade där bjöd med ost på :)
Idag så gick jag upp halv 5 på morgonen för pappa och jag skulle på "Gökotta", orkar inte förklara vad det är men man går upp tidigt iaf. Då hade jag en halvtimme på mig att göra mig i ordning och sen så åkte vi till min farbror i krusboda.. :) Där så fick jag typ akut ont i magen, så medans alla gick ner så åkte jag och pappa bil xD För jag kunde typ inte gå. Sen så höll det på till typ 11 eller nåt. Då åkte vi hem och pappa, mamma och bror sov men jag kunde inte somna.. Kan typ inte sova mitt på dagen. Så nu är jag sjukt trött :O (gäspning) ;)
Sen så gjorde vi oss lite fina och gick ut och åt på resturang :) En försenad morsdag firning (stavning) :P
Och nu så sitter jag här och ska se Sverige-Danmark matchen snart. Och idag är det ju SVERIGES NATIONALDAG(!) också :) så vi hoppas att det ger lite tur till sverige :D
Det kommer nog lite bilder snart :) Dagens låt kommer sen också :)

DAGENS FRÅGA: Ska jag videoblogga ibland?

/ E

Myskväll med familjen igår :)
YUMMI! :D
I´M READY! ;D
Fanta och stora chips xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0